maandag 22 augustus 2011

Sprei

Zo, ik ben weer terug van weggeweest. De afgelopen 2 weken hebben we genoten van een heerlijke vakantie in Drenthe. Hoog tijd om weer te gaan bloggen!

Natuurlijk ben ik niet zonder haaknaald en katoen op vakantie gegaan! Vooraf had ik al bedacht dat het haken van een sprei wel een mooi project zou zijn voor de vakantie (en daarna...).
Ik wil in mijn slaapkamer wat dingetjes veranderen en het leek me leuk om zo'n lekker 'ouderwetse' sprei op ons bed te hebben.
Ik heb een aardig beginnetje kunnen maken.
Nog een paar toeren te gaan...

7 opmerkingen:

  1. Een paar toeren ....? En de rest zeker ...
    Ik vind het wel knap hoor , daar ben ik nu geen type voor , heb het geduld er niet voor .
    Maar ik vind het wel erg mooi hoor en zo'n handgemaakte sprei is weer helemaal in he .

    Bedankt voor je reactie op mijn blog , fijne avond nog ,
    hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht patroon.
    Zal echt leuk staan als `t af is.
    Haak ze nog.

    groet van Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig hoor ik zou het niet kunnen heb niet zoveel geduld .... welkom terug in blogland ...fijne week nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, zo'n sprei past wel bij jou denk ik ;)

    Ik had al een ernstig vermoeden dat je met vakantie was, het was zo akelig stilletjes...
    Maar zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad, heerlijk hoor!

    Groetjes, @Let...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat ziet er echt al heeeeel mooi uit !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat mooi!!!! Lijkt me heel mooi staan op mijn bed ;-)

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi!

    Nou heb ik weer iets erbij voor op mijn lijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen